Ofte stillet
Spørgsmål

At være rejsebureau er ret spændende og ansvarligt. Naturligvis er der nogle problemer forbundet med rejsebureauer. Vi sætter en ære i at besvare de fleste af de ofte stillede spørgsmål. Finder du ikke dit svar her, er du velkommen til at sende os en mail, så hører vi fra dig hurtigst muligt.

  • Hvordan tjener rejsebureauer penge? skal jeg betale ekstra for at bestille min billet eller hotel?

    • Vi betales af flyselskaber og hoteller. Derfor opkræver vi ikke et ekstra servicegebyr.
    • De fleste af flyselskaberne og vores forretningspartnere har prisparitet. Prisen vil være den samme, uanset om du booker selv eller booker hos os.
    • Du får en ekstra fordel, hvis du beslutter dig for at booke hos os til en stressfri rejse uden besværet med at gå alene.
  • Hvad er anderledes end booking via en onlineportal eller booking gennem et rejsebureau?

    Hos Indus Travel Aps har du fordelen af ​​personlig assistance før, under og efter din rejse. Uanset om du er bekymret for budgettet, har brug for rejseinformation, ønsker at kende gældende regler og forskrifter eller har brug for specifik service, vil du altid finde vores professionelle service til din rådighed. Vi er også stolte af vores personlige forretningsrelationer for at tackle enhver udfordring, der måtte opstå under rejsen. Så det er praktisk at høre "JA" i mange situationer, hvor det er næsten umuligt at håndtere situationerne, hvis du har booket via en online portal.

  • Kan jeg booke online, eller skal jeg besøge kontoret for at hente min billet?

    Ja, vores helt egen online portal står til din tjeneste. Du kan få samme pris både online, ved telefonisk kontakt eller ved at besøge vores kontor. Vi leverer dog de samme tjenester til vores onlinekunder og fysiske bookinger.

    • Hvis du har travlt på arbejde, eller det ikke er praktisk at besøge vores kontor, kan vi sende dig billetterne og de nødvendige oplysninger til din rejse via e-mail.